• hr
  • de
  • it

Medemblik - jedan dan do finala za 470 i Zvijezdu

Jedan dan do kraja za Zvijezdu i 470, te dva za ostale klase na regati Svjetskog kupa u Medembliku hrvatski jedriličari su nadomak medalja. Broj jedan u Finnu preuzeo je Ivan Kljaković Gašpić, Tina Mihelić je druga u Laser Radialu, kao i Šime Fantela i Igor Marenić u 470. Izglede za nastup u prvim finalima sutra imaju i u Zvijezdi Mate Arapov i Ante Šitić, te Enia Ninčević i Romana Župan u ženskom 470.

Kiša, 20 čvorova, hladno. To su odlike četvrtog dana regate Svjetskog kupa u Medembliku. No, sve to ide u rok službe kad je jedrenje u pitanju, ništa novo. Sutra predvečer se jedre prva tri finala, za muški i ženski 470 i Zvijezdu. Regata je skoro danas završila za Matu Arapova i Antu Šitića u klasi Zvijezda. Nakon što im je puknuo jarbol na treningu dan prije početka regate danas je malo nedostajalo da im se slomi i drugi jarbol.
- Puknuo nam je tzv. patarac i imali smo sreće što nismo slomili jarbol, sreća je bila što smo se vraćali natrag u vjetar, da je bilo niz vjetar ne znam što bi bilo. Evo jarbol se malo skrivio, sad ga ravnamo da bi mogli sutra jedriti. Nadamo se plasirati u plov za odličja. - kazao je Ante Šitić.
Mate Arapov i Ante Šitić zasad su deseti s izgledima za sutrašnje finale, danas zbog loma opreme nisu odjedrili nijedan od dva plova za klasu Zvijezda što im je uzelo puno mjesta.

S drugih regatnih polja stigle su puno bolje vijesti. Ivan Kljaković Gašpić sad je prvi u Finnu, dok je Marin Mišura osmi.
- Dobro sam jedrio i zadovoljan san. Uvjeti su bili zahtijevni, jak i dosta nestabilan vjetar tako da je bilo zaista teško za jedriti. A i regatni odbor je dosta odugovlačio, držao nas na moru bespotrebno, tako da smo bili promrzli i umorni, što nam je dodatno otežavalo sve - smatra Ivan.

U klasi 470 Šime Fantela i Igor Marenić su izgubili vodstvo, ali i dalje su izvrsni drugi.
- Bilo je jako teško danas, puno vala, jak vjetar, posade koje su zrno teže od nas su malo profitirale, Australci su danas bili nepobjedivi, ali zadovoljni smo - rekao je Igor Marenić.
Regata sutra završava za 470, predvečer se jedre plovovi za odličja za deset najboljih. I dok će se Šime i Igor ujutro boriti za što bolju startnu poziciju uoči plova za odličja, Enia Ninčević i Romana Župan u ženskom 470 jedrit će za plasman u plov za odličja, prvi u svojoj seniorskoj karijeri. Zasad su desete.

Drugo mjesto u Laser Radialu zadržala je Tina Mihelić.
- Još jedan u nizu vjetrovitih dana, opet je bilo jako hladno, ali i dalje sam među vodećima i nadam se da ću ostati u tri - kaže Tina.

Malo slabiji dan danas u Laseru za Milana Vujasinovića, međutim zahvaljujući odličnom nastupu prošla tri dana ostao je visoko plasiran na četvrtom mjestu. 16. je Tonči Stipanović, 17. Ivan Taritaš, 20. Daniel Mihelić, 22. Luka Radelić, 26. Aron Lolić... Pavle Kostov i Petar Cupać su 18. u četvrdestdevetki.
- Mi smo jedrili poslijepodne, i puhalo je do 30 čvorova. Bilo je puno prevrtanja, puno štete na brodovima. Mi smo se dva puta prevrnuli, po jednom u prvom i drugom plovu. U prvom plovu smo bili prvi kad smo se prevrnuli 100 metara prije cilja, i da nesreća bude veća kako je ovdje plitko zabio nam se jarbol u mulj. U jedinom plovu u kojem se nismo prevrnuli ušli smo sedmi u cilj. U jednom trenutku više od pola flote je bilo prevrnuto - ispričao nam je Pavle.

Daskaši Luka Mratović i Mihovil Fantela su 22. i 33.