• hr
  • en
  • de
  • it

Hyeres – Vujasinović drugi nakon prvog dana!

Odlični uvjeti za jedrenje, oko 15 čvorova, toplo, odjedren je puni program prvog dana regate Svjetskog kupa u francuskom Hyeresu. Na drugom mjestu Finna je Milan Vujasinović, u Laseru četvrti je Daniel Mihelić, a sedmi Tonči Stipanović.
U floti od 59 kormilara klase Finn na drugom mjestu je nakon dva plova Milan Vujasinović! Lani je iznenadio svijet teškog olimpijskog samca kada je u svom premijernom nastupu na svjetskom prvenstvu zauzeo četvrto mjesto, skoro uzeo i medalju, no mjesta više iznenađenjima nema. Milan je ozbiljan. U današnja dva plova bio je treći i peti.
- Zadovoljan sam, odradio sam ono što sam htio, strateški i taktički sam dobro odradio, brzina je na nivou, sve je ok - skroman je kao i uvijek Vujasinović.
Svoj najbolji nastup zasad na regatama ove razine bilježi Josip Olujić, mladi kormilar, odličan je deseti. Na 17. mjestu je Ivan Kljaković Gašpić, 30. je Nenad Bugarin, 31. Dan Lovrović, 34. Tudor Bilić.

Odlično otvaranje naših laseraša. Daniel Mihelić više nego zadovoljan vratio se s mora s drugim, osmim i petim mjestom. Ukupno nakon tri jedrenja u konkurenciji 123 kormilara nalazi se na izvrsnom četvrtom mjestu.
- Dobar dan, sve je bilo dobro, startevi su bili dobri, brzina je bila dobra. Jedina zamjerka je malo drugi plov kad sam taknuo oznaku i tu sam dosta izgubio, ali sve u svemu mogu reći da sam zadovoljan. - rekao nam je Mihelić.
Tonči Stipanović ustvari u prosjeku je imao bolji dan, jedno treće i dva četvrta mjesta, no bodovi su ga ukupno ipak s jednim odbacivanjem najlošijeg plasmana svrstali na sedmo mjesto.
- Dobro sam jedrio kroz prvu stranicu, ali drugu stranicu nisam baš najbolje odvozio. Skroz sam zadovoljan s današnjim danom i jedva čekam sutra ponovno - komentirao je Stipanović.
Jako lijepi nastup i Filipa Jurišića, koji se polako, ali strpljivo, približava vrhu poretka. Nakon prvog dana je 23. Toma Višić se nalazi na 97. mjestu, Mario Zekan na 111. Prvi je Francuz Jean Baptiste Bernaz.

Šime Fantela i Igor Marenić nakon tri jedrenja nalaze se na desetom mjestu i nisu baš sasvim zadovoljni sa svojim trećim, šestim i sedmim ulazom danas.
- Prvi dan rezultatski nije bio loš, dapače, solidni su nam ulazi, ali šteta, mislim da smo mogli i trebali malo bolje, pogotovo drugi i treći plov, gdje smo imali prigodu za ući možda čak u prva tri, ali nismo imali svoj najbolji dan - rekao je Marenić.
Na prvom mjestu ponovno bez iznenađenja, vode Australci Belcher i Ryan, koje su Šime i Igor uspijeli nadmašiti u Palma de Mallorci prije dva tjedna. Na 58. mjestu su Ante Botica i Jure Vuletić, na 80. Šime Sorić i Marin Jakovčev. U ženskoj konkurenciji Enia Ninčević i Romana Župan su 24. Vode Amerikanke Haeger/Provancha.

U konkurenciji 79 kormilarki klase Laser Radial Tina Mihelić je izvrsno startala, drugo mjesto u prvom plovu dana, no slijedeća dva su joj donijela 9. i 11. Ukupno zauzima 13. mjesto.
- Bilo je zanimljivo. Prvi plov sam dobro startala, odlično odjedrila, a druga sam imala problema na startu, baš sam loše startala, tako da sam cijelo vrijeme vozila u zadnjem dijelu flote, ušla sam na kraju deveta i 11., ali nisam zadovoljna. Sutra ista prognoza, nadam se da će biti bolje - rekla nam je Tina. Radialke su se zadnje vratile s mora, nešto prije 19 sati.
Ana Zelić je 53., Anđela de Micheli Vitturi 70., a Sandra Lulić 73.

Zadnji od tri današanja plova za 49er pobijedili su Pavle Kostov i Petar Cupać. Ukupno zauzimaju 13. mjesto.
- Solidan prvi dan, 14., deseto i prvo. Sve u svemu, zadovoljni smo, bilo je greškica kroz polje, to smo ispravili u zadnjem plovu. Ušli smo u cilj i baš sam komentirao Peri da dosta dugo nismo napravili prvo mjesto - sa smiješkom je rekao Kostov.
Na prvom mjestu su Britanci Fletcher i Sign.

Među daskašima dobar nastup Luke Mratovića i Mihovila Fantele, nakon tri jedrenja Luka je 25., a Mihovil 35.

Danas je drugi dan regate, start je predviđen u 11 sati.